Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
Transcript

Oroszország kitüntetett művésze címet adományozta SHAMAN (Jaroszlav Dronov) énekesnek Putyin, orosz elnök - Videó

Bevallom nem akartam végighallgatni a videót, de nem tudtam abbahagyni és a végére libabőrös lettem, mert átjön és érződik, mi áll nemzeti büszkeségként Oroszország milliói mögött.

Putyin az Oroszország kitüntetett művésze címet adományozta Jaroszlav Dronov (SHAMAN) énekesnek.


Bevallom nem akartam végighallgatni a videót, hiszen nekünk magyaroknak a "könyökünkön jön ki" az orosz himnusz, tanultuk oroszul, magyarul és hallottuk milliószor...

Mégis azt vettem észre, hogy nem tudtam leállítani a videót és tényleg libabőrös lettem a hangja miatt, sőt látva az arcokat! Tegyetek egy próbát!

Mert valahogy nekem átjön - biztos rosszul vagyok összerakva - de érződik, mi áll nemzeti büszkeségként Oroszország milliói mögött.

Ezt egyetlen külső, nyugati erő megdönteni nem volt és nem lesz képes soha! Ez nem orosz-pártiság, nem ‘putyinpincsiség’, hanem a realitás szerintem.


Az énekest sokan ismerik Magyarországon a ("Я Русский") "Orosz vagyok" című nagy sikerű számának köszönhetően. Többször írtam róla, példaként arra, ha valaki érteni akarja az orosz nemzeti büszkeséget és gondolkodást! (VilagHelyzete)

  • A YouTube törölte az énekes csatornáját, az Európai Unió pedig (tudtommal) szankciókat vezetett be ellene. Ez a mai Európa és a demokrácia, ahol “mi lettünk a szovjetek”……

➽ Orosz fiatalok éneklik büszkén, hogy "Orosz vagyok" ("Я Русский") című dalt és láthatóan élvezik minden pillanatát!

https://vilaghelyzete.substack.com/p/orosz-fiatalok-eneklik-buszken-hogy

➽ Még mindig hullámokat vet és elgondolkodtat az orosz fiatalokról készült "Я Русский" dal

https://vilaghelyzete.substack.com/p/meg-mindig-hullamokat-vet-es-elgondolkodtat

Írta és szerkesztette: A VilagHelyzete alapító szerkesztő újságírója

Kapcsolódó VilagHelyzete-cikk:

Share

Leave a comment

0 Comments