Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
15

Mégis milyen cirkuszi banzáj folyik a Vatikánban a Pápával a színpadon? - Videó

Szerintem nem csak nekem lett hányingerem ettől... De minden a Pápa arcára van írva... A római katolikus egyház végnapjait látjuk éppen....
15

Ez most komoly?
Szerintem nem csak nekem lett hányingerem ettől...
De minden a Pápa arcára van írva...
Róma - Vatikán 2023
A római katolikus egyház végnapjait látjuk éppen....
De hogy mégis mi a fészkes fene folyik a mai katolikus egyház háza táján, erre nem én fogok tudni magyarázatot adni...
Az idő viszont minden bizonnyal igen.

(VilagHelyzete saját megj.)

Szerkesztette: A VilagHelyzete alapító szerkesztő újságírója

Leave a comment

Share

15 Comments
VilagHelyzete Alternatív Média - Minden hír egy helyen
Video
Videók, filmek,
Authors
Vilag Helyzete