Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
7

Az új argentin elnök: "Zsinagógába járok, rabbit követek és tórát tanulok"

Nemzetközi szinten is Izrael barátjaként vagyok ismert. Amellett, hogy az USA és Izrael mellé igazodom, a nagykövetségünket Jeruzsálembe akarom költöztetni. Ha nyerek, az első utam Izraelbe vezet majd
7

Az újonnan megválasztott argentin elnök, Javier Milei, a múlt hónapban - csak, hogy minden érthető legyen...

“Nem templomba járok, hanem zsinagógába.

Nem papot követek, hanem rabbit.

Tórát tanulok.

Nemzetközi szinten is Izrael barátjaként vagyok ismert.

Amellett, hogy az USA és Izrael mellé igazodom, a nagykövetségünket Jeruzsálembe akarom költöztetni.

Ha nyerek, az első utam Izraelbe vezet majd.”

No comment... Nincs több kérdésünk...

(VilagHelyzete)

Megválasztották elnöknek!

Argentína megválasztott elnöke lett Javier Milei, akit vadnak számító nézetei miatt szélsőjobboldali politikusként szoktak aposztrofálni!

A szavazatok 86,59 százalékának megszámlálásával Milei 55,95 százalékkal biztosítja győzelmét.

Milei a gazdaság dollártól való átalakítását, a privatizációt támogatja, többek között az oktatásban és az egészségügyben, de ellenzi a Kínával, Brazíliával és Oroszországgal való túl szoros együttműködést.

Ezenkívül Milei ellenzi Argentína BRICS-hez való csatlakozását is.

A teljes cikket fordította és szerkesztette: A VilagHelyzete alapító szerkesztő újságírója

ÉRTÉKELEM ÉS SEGÍTEM A MUNKÁDAT

Share

Leave a comment

7 Comments
VilagHelyzete Alternatív Média - Minden hír egy helyen
Video
Videók, filmek,
Authors
Vilag Helyzete