Playback speed
×
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00
1

🚨A légierő egykori embere Chemtrail-riadót fújt leleplezésével! Igenis mérgeznek bennünket!

Egyik nap éppen a számítógépes rendszert néztem át: Ez a veszélyes anyagok jóváhagyása. Rengeteg tonna nagy mennyiségű alumíniumot, báriumot, stronciumot találtam, oxidok és szulfátok formájában.
1

MEG KELL HALLGATNI! 🚨A légierő egykori embere Chemtrail-riadót fújt leleplezésével! Igenis mérgeznek bennünket! ☣️🌫️✈️

A VilagHelyzete oldal indulásának idején rengeteg cikkben foglalkoztam ezzel a témával. Megtaláljátok ma is:

Tökéletes bizonyíték a Chemtrail-permetezésről + Amit tudni kell az alumínium/bárium mérgezésről

Kristen Meghan:

"Rengeteg tonna nagy mennyiségű alumíniumot, báriumot, stronciumot találtam, oxidok és szulfátok formájában."

"A munkám az amerikai légierőnél a bio-környezetmérnökségen volt. Tehát ami a légierőnél a bio-környezetmérnökség, az az OSHA és az EPA tevékenységének felel meg, ha ismerik. Tehát mi voltunk a beágyazott összekötő, hogy biztosítsuk azt, hogy nyomon követjük a hadsereg minden aspektusát és hatását, azaz mit csinál a hadsereg, és az hogyan hat a környezetre, mert ezért mi voltunk felelősek.

Egyik nap éppen a számítógépes rendszert néztem át, amit, ha meg akarják nézni, 3952-es űrlapnak hívnak a légierőnél.

Ez a veszélyes anyagok jóváhagyása. Rengeteg tonna nagy mennyiségű alumíniumot, báriumot, stronciumot találtam, oxidok és szulfátok formájában.

Ezért elkezdtem kérdezősködni és ezen a ponton kezdődött a démonizálásom.

Tudják, rangot szereztem. Kitüntettek. A negyedév altisztje voltam. Rengeteg kitüntetést kaptam. Nem volt okom arra, hogy bárki megpróbáljon démonizálni.

Szóval ezért aztán áthelyeztek a másik légi logisztikai központba. Csak kettő van a légierőnél, ami Warner Robbinsban van, Georgia államban. Ez a dolog követett oda is. És azt gondoltam, tudják mit?

Ezeket is újra át kellene néznem? Megéri ez? Találtam valamit? Talán tudni kell róla.

● Ugyanezeket a dolgokat találtam a Robbins légibázison is. Most még egy kis nyomozómunkát is végeztem.

Részben azt csináltam, hogy egy nagy térfogatú levegőmintavevő készüléket használtam, amivel körülbelül 10 perc alatt egy futballpálya nagyságrendjéig vettem légmintát. Talajmintákat is vettem, mert úgy gondoltam, hogy ha ez tényleg így van, és ezt permetezik..., akkor a talajba is el fog jutni.

Tehát levegő mintavételezést végeztem, talaj mintavételt végeztem és magas volt a szennyező anyagok szintje.

Amikor egy új parancsnok alatt újra elkezdtem feltenni a kérdéseket, soha az életben nem gondoltam volna, hogy valaki az arcomba néz, és azt mondja, hogy megkérdőjelezem magát.

Valami baj van veled? Mostanában nagyon lehangoltnak tűnsz. Tudja, hogy akár 120 napra is elmeorvosi vizsgálat alá helyezhetem. Ki vigyázna akkor a lányára? - mondta…

Mert akkoriban elváltam.

Amint ezt hallottam, tudtam. Minden, amit eddig gondoltam, beigazolódott. És arra gondoltam, kilenc évet töltöttem az életemből azzal, hogy az emberi egészséget próbáltam védeni és itt vagyunk és törvényt törvény után törvény után törvényt sértünk.

Csak ülünk itt, és ahelyett, hogy megvédjük az embereket, megmérgezzük őket. Szóval csak azt szeretném, ha mindenki tudná és megértené, hogy az összes dolog, az összes szabadságjog közül, amit elveszítünk, ez az első számú kérdés, amivel szembe kell néznünk.

Mert lehet fegyvered és pénzed, és mindent megkaphatsz. Ha nincs élelmed és vized, és légzőszervi vagy idegrendszeri betegségekben haldokolsz, mit számít ez?

Tehát hallottatok már az oltásokról és hallani fogtok az intelligens mérőórákról és hallani fogtok más kérdésekről, mint például a fracking. Ezek mind rendszerszintű hatások. Túlságosan ki vagyunk téve a mérgeknek.

Az emberek azt fogják mondani, hogy bár fluoridok vannak a vízben, de ez olyan nem sok. De igenis sok, mert mindenhonnan az ételekbe kerül. A víz, amit iszunk, mindent, elnézést, mindent ezzel a vízzel mosunk. És közben megkapod az oltásokat is.

Ez egy kapcsolt rendszerszintű szisztematikus hatás, hogy nem metabolizáljuk ezeket a toxinokat.

Szóval csak szeretném megköszönni, hogy időt szakítottak arra, hogy meghallgassák a történetemet.

És én továbbra is kiabálni fogok a háztetőkről. Nem érdekel, hány munkahelyet veszítek el. Nem érdekel, hány barátot vagy családtagot veszítek el. Mert esküt tettem. És kilenc év alatt nem voltam képes betartani ezt az esküt. De ma már igen." - mondja Kristen Meghan.

Fordította és szerkesztette: A VilagHelyzete alapító szerkesztő újságírója

Kapcsolódó VilagHelyzete-cikkek:

Tökéletes bizonyíték a Chemtrail-permetezésről + Amit tudni kell az alumínium/bárium mérgezésről

https://www.vilaghelyzete.com/2012/10/tokeletes-bizonyitek-chemtrail.html

Pilóták, orvosok, tudósok tanúvallomása a chemtrailekről (vegyi csíkokról az égen) 

https://www.vilaghelyzete.com/2014/10/pilotak-orvosok-tudosok-tanuvallomasa.html

1978 óta módosítja az időjárást az USA-t is kézben tartó háttérhatalom a kongresszusi irat szerint 

https://www.vilaghelyzete.com/2015/12/1978-ota-modositja-az-idojarast-az-usa.html

Légkörmódosító-programokat kidolgozó tudósok is megrémültek a tervektől,amiket segítettek megalkotni! 

https://www.vilaghelyzete.com/2015/01/legkormodosito-programokat-kidolgozo.html

IDŐJÁRÁS-módosítás dokumentumai / CHEMTRAIL kongresszusi bizonyíték

https://www.vilaghelyzete.com/p/chemtrail.html

Magyarország CHEMTRAIL-támadás alatt áll egész nap - Elképesztő mennyiségű vegyi csík borítja az eget - Özönlenek a képek mindenhonnan 

https://www.vilaghelyzete.com/2013/06/magyarorszeg-chemtrail-tamadas-alatt.html

Több tonna CHEMTRAIL anyagot nyomtak ma a nyakunkba ! Nektek is feltűnt?

https://www.vilaghelyzete.com/2012/04/tobb-tonna-chemtrail-anyagot-nyomtak-ma.html 

Újabb több száz CHEMTRAIL-csík terítette be Magyarországot szombaton ! Miért okoznak rákot szándékosan ? 


Dokumentumfilm: "Mi a fenét permeteznek ezek?"  


Ébresztő videoclip a Chemtrail permetezésről


Chemtrail-pilóta elfelejti lekapcsolni leszálláskor a szórófejeket 

Leave a comment

Share

1 Comment
VilagHelyzete Alternatív Média - Minden hír egy helyen
Video
Videók, filmek,
Authors
Vilag Helyzete